wtorek, 21 maja 2013

Rozdział 11

No dobra , to już koniec zeszytu , czas kończyć moje opowiadanie. A z resztą jestem chyba za stara żeby prowadzić pamiętnik . Ahh, ten pomysł z tą ciążom i chodzenie z Harry'm.  Chciałabym być taka jak w opowiadaniu. Zwyczajną Nadią o której nie wiedzą nawet nie którzy z jej szkoły. Na początku sławy wydawało mi się że będzie super , ale tak nie jest... Zero prywatności. Codziennie ludzie proszą mnie o autografy , śledzą mnie... Codziennie widzę że na gazetach jest coś o mnie , Selenie... Tak samo mają Meg i Lena. Przepraszam Demi i Taylor , moje przyjaciółki. Tylko 1D nie było wymyślone. Ale związek z Harrym to tylko bajka , ale zawsze chciałam żeby ta bajka była rzeczywistością... Tak naprawdę to nie znam Harry'go. Wiem tylko jak wygląda i że ładnie śpiewa. Tylko szkoda że Taylor z nim chodzi. Przysięgłam sobie że nigdy , nigdy nie odbiorę chłopaka przyjaciółce , nigdy. Dobra czas ruszyć dupę i wyjść z kochanego łóżka.  Jak zwykle rano na wieszaku był zestaw ubrań    który zawsze przygotowuje moja stylistka , jakbym sama nie umiała się ubrać... Schodzę do kuchni i jak zwykle czeka na mnie śniadanie na stole. Znowu , jakbym sama nie umiała przyrządzać jajecznicy... Zjadłam szybko bo wiedziałam że za chwilę przychodzi do mnie Taylor z Demi by pójść do chłopaków z 1D. W końcu może poznam Harry'go. Tak szczerze to czuję się zażenowana stojąc przy przyjaciółkach , w końcu Demi ma Logana z Big time rush , Taylor Hazze , a ja forever alone... Dzwonek do drzwi zadzwonił , wydając dziwne dźwięki , zawsze mnie to denerwowało.  Otworzyłam drzwi. Tłum paparazzi  rzuciło się w kierunku drzwi. Na szczęście ochroniarze nas pilnowali. Tylko oni się przydają.
-To co idziemy?' - powiedziała Demi - Sel , słyszysz mnie ?
-Sorry , zapatrzałam się w ziemie.
-Ej no chodźcie , dawno nie widziałam chłopaka . - dorzuciła Taylor. Uśmiechnęłam się , słysząc słowo chłopak. Przeszliśmy przez tunel zrobiony przez paparazzi.
-Nadia by tak nie miała - powiedziałam.
-Co mówiłaś ?
-A nie , nic . Tak do siebie. - powiedziałam zawstydzona. Nie chce aby ktoś dowiedział się o moim pamiętniku.
-Coś ci się stało?
-Nie , nic. - odpowiedziałam zdziwiona. - A co ?
-Tak jakoś dziwnie się zachowujesz.
-Nie , nic mi nie jest.
-Napewno?
-Tak napewno! -krzyknęłam , nie umiejąc opanować emocji. Dziewczyny tylko obróciły się w drugą stronę z dziwną miną. Przez resztę drogi nie rozmawialiśmy.
 -NO dobra jesteśmy na miejscu . - powiedział kierowca limuzyny. - Wysiadać panienki.
- Dzięki John . - powiedziała Demi.
-John... - powiedziałam cicho.
-Co znowu mówisz ?!
-Sorry , nic.
-Jesteś jakaś dzisiaj dziwna. - powiedziała Taylor.
-Tak wiem , przepraszam.
-Dobra chodźcie. - dopowiedziała zdenerwowana Demi. Zapukałam do drzwi wielkiego , przepięknego domu. Otworzył Harry.
-Hejjjj piękna!! - powiedział radosny wyciągając ręce na przytulasa. Również wyciągnęłam ręce. Myśląc że Harry chce mnie przytulić. Ale on tylko lekko odepchnął mnie i przytulił Taylor. Boże co za siara !  Weszliśmy do środka.
-Yy to jest Niall , Liam , Louis , - mówił Harry - I Zayn. - każdy ruszył się przywitać. Wyciągnęłam rękę , nieśmiało żeby przywitać się z Zayn'em. Odwzajemnił powitanie , z uśmiechem. Ale po chwili patrzał się na mnie przez jakąś minutę. Przeglądając mnie dokładnie od stup do głowy. Na 10 sekund zatrzymał się na moich piersiach. Wiedziałam że w jego oczach jestem już goła.
-Świnia ! - powiedziałam do niego zdenerwowana.
-Mrrr... Zadziorna. W łóżku też taka jesteś ? - powiedział oblizując wargi. Otworzyłam buzię i zmarszczyłam czoło ze zdziwienia i złości. Uderzyłam go torebką w tors. I szybko podeszłam do kanapy gdzie siedziała Demi i Taylor. Odciągnęłam Demetrie na bok.
-Demi , czy zawsze mnie trafiają się jacyś zboczeńce ? - powiedziałam smutno.
-Ale nie rozumiem. O co chodzi ?
-NO bo ten Zayn obmacywał mnie wzrokiem i pytał jaka jestem w łóżku... - zawstydziłam się.
-Nim się nie przejmuj. On taki jest. Mi tak za pierwszym razem też mówił.
-Dobra ,ok . Przepraszam że ci przerwałam.
-Nie no , nic się nie stało. -powiedziała z uśmiechem , oddalając się w kierunku sofy. Podążyłam za nią. Reszta wieczoru minęła super. Trochę poznałam Harry'go . Jest nawet miły. Sypał mi dużo komplementów. Zaraz! Kątem oka co chwilę spoglądam na Zayn'a a on ciągle patrzy się nie na mnie tylko na moje piersi! Muszę mu coś wytłumaczyć.Podeszłam do niego.
-Czy ty na serio ciągle gapisz się na moje piersi ?! - wykrzyczałam ale tak że tylko Zayn to usłyszał. Ale on beszczelny nadal patrzał się na moje piersi!
-Czyli ja jest dla ciebie druga ?!
-Nie . Jesteś trzecia bo cycki są dwa. - nie wytrzymałam. Pobiegłam do swojego domu. Bez pożegnania się.
 ---------------------------------------------
No trochę dł€go nie dodawałam i za to przepraszam. Mam nadzieję że się nie pogubiliście :P Wszystkie poprzednie rozdziały to był pamiętnik Seleny. A i przepraszam bo trochę zgapiłam z Demi i Loganem  od Olci. Aaa i polecam jej bloga - http://nowademi.blogspot.com/. Pa pa robaczki ;*

14 komentarzy:

  1. Ale teraz się wszystko pozmieniało! NIe spodziewałam się, że poprzednie rozdziały to był tylko pamiętnik Seleny! Jestem bardzo ciekawa co wydarzy się dalej. Zayn jaki zboczuch! Czekam na następny i weny:*
    friends-and-maybe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej czekaj czekaj czekaj czekaj !
    Pogubiłam się . Pamiętnik seleny ..?
    Główna bohaterka to nadia i ona przyjaźni się z tay i dem i sel .. no.
    i nadia dopiero poznała 1d .. o szok ! :O
    SUPER POMYSŁ ! :D
    kurde. nie ogarniam... jakoś się pozbieram i to sb wszystko poukładam ;D
    za chwile dodam nowy rozdział , zapraszam <33
    http://because-life-is-a-fairy-tale.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Główną bohaterką teraz nie jest Nadia tylko SElena. A w poprzednich rozdziałach to był pamiętnik Seleny gdzie sobie wymyśliła że nazywa się nadia. xD ;)

      Usuń
  3. Okey Ewuś pogubiłam się już w blogu jak i w życiu. Po pierwsze Selena, opisywała Nadię... Po drugie pierwszy raz czytałam rozdział z moją kochaną Demi no i Logim. Po trzecie wyszedł ci bombowo. A Zayna się zaczynam bać i wcale nie czuję się tak jakbyś coś ode mnie ściągnęła. Wręcz przeciwnie jestem wniebowzięta, że coś o mnie wspomniałaś i kogoś zainspirowałam moim koszmarnym blogiem.
    No, więc podsumując: rozpisałam sie ale warto było oraz kocham nową wersję tego bloga i szablon. Dzięki za reklamę bloga <3
    Ubóstwiam cię i zapraszam na nowy rozdział: http://nowademi.blogspot.com/
    WENY :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach..... Świetne.
    Zapraszam na moje blogi.
    http://niallandchachi.blogspot.com/
    http://love-oflondon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na nowy rozdział http://life-hostage.blogspot.com/2013/05/rozdzia-5.html ^^ podoba mi się twój styl pisania :D oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewka, Ewka, Ewka <3 rozdział wyszedł ci bardzo dobrze. jestem z ciebie taka dumna :*
    bardzo, ale to bardzo mi się spodobał. na początku się trochę pogubiłam, ale teraz jest ok :D
    u mnie nowy :D

    [www.ryzykujac-zycie.blog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rozdział. Zaciekawiał mnie. Ja w porównaniu do innych się nie pogubiłam. Wow pierwszy raz.
    /Kopa
    u mnie nowy rozdział:
    kopakisielbff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam na mój blog http://directioner696969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba i czekam na następny ;)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://thiswonderfulworld0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas na blogu pojawił się nowy rozdział :D
    Serdecznie zapraszamy
    Gośka&Paula

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do Liebster Aword. Szczegóły u mnie na blogu.
    my-life-is-a-big-pain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana do Liebster Aword. Szczegóły u mnie na blogu:
    http://hopestaystrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń